shopping o bowling :)<3

hejhej alla <3

idag är det lördag då! har gått på stan med mamma och jokke nu. Köpte lite kläder. lägger upp bilder sen :D<3

ikväll ska jag bowla med andrea och tilda, efter bowlingen ska jag och andrea sova över ;*<3 kommer bli en jätte kul kväll får man hoppas xD<3
annars har det inte hänt mkt, men ha det bäst!
jag skriver ikväll igen.
PUSS OCH KRAM §§<3


Orange tröja 129 kr från gina tricot :)


Svart kajalpenna 95 kr från kicks :)


Svartrosa tröja 199 kr från jc :)

ps, jag vet att jag är med i bilderna men kolla bara på kläderna tack ;)<3
pusspuss ;*<3
och att man inte ser texten, oops!<3
men hoppas att ni kan läsa iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0