lite test bara :D

 
bara så ni vet: jag var tvungen att ha en bild här uppe, annars skulle det vara ett BIGT mellanrum ;) <3
JAG:

Namn: maja?
Bor - Vetlanda
Syskon - Syster och bror ^^
Ålder - 11 ½
Född - 14 juli
Ögonfärg - ljusblå typ xD
Längd - 1.50 tror jag?
Sko storlek - 36/37
Höger eller vänsterhänt - Höger!
Stjärntecken - Kräfta :)
Hårfärg -  blondt ^^
Födelseort - Eksjö

DAGENS:

Låt : D.H.T listen to you heart

Saknad - sommar, tilda o andrea<3

Kläder - byxor,tröja scarfs :)
Smink - ögonskugga,puder,mascara?
Underkläder - höhö^^
Mat- hemagjortpizza :D
Göra sen - kolla på tv



SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - nje?

Tycker du om godis - jaaaa!
Äter du oftast nyttig mat - ehm, adå?
Tycker du att du själv är söt/snygg - nejjnejj
Du ger mycket komplimanger till andra -  hoppas jag ;)

Är du nöjd med ditt förnamn - NÄÄ!
Du tycker att du själv är smart - ibland :£
Vad är det sämsta hos dig - hm, att jag blir lätt arg xP
Vad är det bästa hos dig - jag vene
Har du bra självförtroende? - nejj ;(
timmar om dagen sitter du vid dartorn? - räknar inte*
Du tycker om att vara med killar - jadå!
Känner du dina grannar -  ja :)
Gillar du skolan - nej, ibland kanske
Spelar du något instrument -  gitarr :)
Sporter/aktiviteter har du gått i- palla räkna upp. Nu går jag bara i tennis
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag ? - ränkar inte, men mkt?
Tycker du om djur-adåå

BRUKAR DU:

Sova - på natten iaf

Ta mediciner du inte borde ta- nejj
Röka -  nopp!
Snusa - neej
Skada dig - händer?
Klä dig i svart - jadå
Lita på folk - ah, oftast.
Drömma mardrömmar - det kan hända ;)
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nejj
Vilja dö - nejj

Åt du senast - godiis
Läste du ut en bok senast - förra veckan
Köpte du något senast - förra veckan
Vad köpte du? - en randig tröja :)
Sjöng du senast -  hm, kommer inte ihåg xC
Klagade du senast - nyss, är hungrig!!
Klantade du dig senast -  vene redigt^^

HAR DU:

För många vänner - det kan man nog nt ha :O

Färgat håret - slingat!
Några piercnings -  ja, i öronen :D
Några tatueringar - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0