FÖRLÅT ;)<3

hej på er alla!
jag ber om ursäkt, har inte skrivit på hela veckan!
men har varit sjuk så det fanns inte mkt att skriva :/
// det var inte jag som planerade att bli sjuk, jag hade faktiskt andra planer ;/<3

men idag mår jag bättre!
har haft asont i halsen, feber och lite magsjuka ;(<3
det kan man inte vara glad åt precise, menmen!
i torsdags åkte jag till doktorn x/
fick pencillin, hade tydligen halsfluss^^

idag har jag inte gjort mkt, åt på mcdonals med pappii ;)
+ att jag saknar ANDREA OCH TILDA :D

nu får ni ännu en eller fler bilder från thestudio!
NU HAR ALLA KOMMIT OCH MAJA ÄR GLAAD DÅ ;*
pusspuss $$<3




blev bara tre bilder, jag vet^^
jag ser helt konstig ut
ni får skratta^^ hur mkt ni vill
men ha det BÄST *<3
puss och kram!!
*ps, min text blev liten ;(*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0