söndag :)

hejsan <3
idag är det söndag då^^
har ´varit i stockholm i helgen så har inte kunnat skriva ;(<3
men jag skriver nu iaf!!<3
och sen måste jag säga sorry för att jag inte skrev om vad jag köpte eller ngt!!!<3
Men jag ska kanske lägga upp det senare :)<3
menmen, idag har jag iaf åkt bil!
från stockholm hem till lilla vetlanda :D

i stockholm så gick vi runt och kollade på lite kläder och så, själv hittade jag inget... eller jo en jätte söt ring ifrån Glitter.. vet ej hur mkt den kostade, menmen<33
sen åkte vi till the studio, och vi fick vänta o vänta o aa ni fattar!
sen blev vi sminkade, vi fixade oss i håret och sen skulle man bli plåtad :D
det var jätte kul det ;*<3
(bilder kommer sen)
har inte fått skivan än, eftersom dem som jobbade där hade glömt att sätta i dom fem bilder vi ville ha så vi fick alla för samma pris eller vad man ska säga :)

sen åt vi hos min moster Anne, jag och min kusin Johanna hade mkkkt DAAMP ute i snön ;) bara flabb!<3
hi hi, har varit en jätte bra helg.
skrev ganska mkt men jaja!!

PUSS OCH KRAM (L'
*skola imorgon*
(suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0