elftejanuaritvåtusentio :D

Hejhej, asså! förlåt för jag inte har skrivit, men min text är konstig, men ska ändra den! <3
Det har varit så mkt annat, läxor ni vet ;)<3
Idag har det iaf varit skola -.- Skrivit på en so uppsats,nt kul, jobbig!
 Men nu är den klar iaf, ganska skönt :D<3

Efter skolan stack jag hem och åt två mackor, sen satte jag mej vid datorn, och då började internet krångla...
Men nu funkar det :)!!
 Jaja, har inte så mkt mera att skriva om!<3
Men ha en bäst dag, själv ska jag plugga^^<3
 Grymt roligt^^<3 pussochkram :D

Kommentarer
Postat av: ...maja...

ni är så dåliga på att kolla på bloggen, kanske inte finns så mkt att kommentera men haha, jaaa!

ni måste iaf kolla ;)

puss<33

2010-02-11 @ 15:34:26
URL: http://hhonmajja.blogg.se/
Postat av: sara<33

hejzan ! klart de är kul lilla sötiz ;) men visste inte att du hade en blogg innan Thhhiiii<33//<33:D men nu vet jag hehe:)

2010-02-12 @ 18:02:14
Postat av: Natalia

Fototävling på G på bloggen!

Titta in och delta!

2010-02-13 @ 12:13:59
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0