andreatävlingandrea <3

hejhejhej :D
idag vaknade jag klockan halv åtta ^^*
gick upp och gjorde i ordning mej<3
sen, åkte man till tennis-hallen, tog på sej skorna, sprang 5 varv runt banan och sen var matchen igång<3 :D
haha, första matchen vann jag med 10-0 :)
andra förlorade jag med 10-6 :(
tredje vann jag med 10-8 :)
Sen skulle ettorna möta varandra, tvåorna möta, och blablabla...
Andrea och jag var tvåor, så vi mötte varandra!
eftersom jag gjorde fel sörv, så vann andrea överlägset med 10-3 ^^
Visst är tennisproffset duktigt :D Hahah!
Sen fick man medalj o deplom <3

Efter tennisen åkte jag till macdonals, sen kom söta andrea<3
Vi var ute o byggde på en snö kojja :) Haha, mkkt kuliigt<3
sen spelade vi kort o lite annat! Dagen idag blev verkligen lyckat tkr jag :D!!!
Här kommer lite bilder:





Kommentarer
Postat av: tilda :'D <3

grattis till mina tennistjejer :p <3

ni är sjukt fina!<3



jah älskar er § ' <3

2010-02-20 @ 23:15:19
URL: http://absoluttilda.devote.se
Postat av: Andrea<3

hha:)

söt du ee:)



vilket tennisprofs du elr?<33



kram:*

2010-02-21 @ 10:26:22
Postat av: hanna:D

haha vad cool vi gör typ en liknande i skolan:D

2010-02-21 @ 10:27:17
Postat av: Pappa

Hoppas han inte blev helt knäckt killen du slog med 10-0. Ni va jätteduktiga. jag kan maila några bilder när du hoppar från balkongen oxå. Kramar från pappa. Fin blogggggg....

2010-02-21 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0